Безплатна отворена лекция към Тийнейджърски курс


Кога: Можете да изберете между две дати
Къде: учебна зала на Марков колеж
Водещ: Гергана Маркова и Теодора Каменова









    Какво представлява обучението?


    Курсът философия на успеха – самопознание и себеизграждане за тийнейджъри е своеобразно пътешествие и изграждане на желания АЗ. Свързан е с овладяване на ключови умения и създаване на добри навици така, че да направи успешната реализация на младия човек неизбежна и въпрос на време. Курсът осигурява множество преживявания, тестове, поведенчески игри и практически упражнения. Развиват се дисциплина, конструктивно и критично мислене, самоувереност и реална самооценка, честност, целеустременост, устойчивост на трудности, ефективно общуване, емпатия, асертивност, емоционална интелигентност и др.
    Основни акценти в обучението са развитие на четирите интелигентности (умствена, емоционална, духовна и физическа), изграждане на навици и умения, които да подпомогнот младите хора осъзнато и отговорно да вземат шестте определящи в голяма степен живота им решения (касаещи училището, приятелите, родителите, любовта и сексът, пристрастяването и самооценката).
    Всичко това е подчинено на промяната и е в съзвучие с глобалните тенденции и необходимостта от утвърждаване на определени умения и качества, като: критично мислене, комплексно решаване на проблеми, лидерство, въздействие върху средата, увереност, отговорност, проактивност, синергиране и др.

    Възраст


    Препоръчителната възрастова група е 16-18 години.

    Какви са продължителността и графикът на обучението?


    Обучението се състои от 12 сбирки по 4 учебни часа в 2 блока по 80 минути и почивка между блоковете от 20 минути, като общото времетраене на една обучителна сесия е 3 астрономически часа.
    Курсът стартира на 26 ноември 2017г. и ще продължи до март 2018, с предвидена коледна ваканция.
    Курсовете се провеждат в неделя от 10:30 до 14 часа. В началото на курса ще бъде уговорен точния график на цялото обучение.

    Каква е програмата на обучението?



    Ден 1. КОЙ СЪМ АЗ И КОЙ МОГА ДА БЪДА
    (Саморефлексия и промяна)

    • Разбиране на навиците за успех
    • Саморефлексия и Самопознание
    • Автомотивация – спазване на обещанията към себе си
    • Градивното отношение към себе си: Честност, директност, интегритет
    • Готовността да правим промени
    • Обновлението на личността и развиване на талантите

    Ден 2. КОЙ Е ШАФА
    (Проактивност)

    • Реактивност и проактивност
    • Утвърждаване на проактивната нагласа в ежедневието
    • Къде и как насочваме усилията си и мислите си: Кръг на влияние и кръг на загриженост
    • Инициативност и нива на инициативност
    • Превантивност
    • Тест Проактивност
    • 6те най-важни решения: Училището, Приятелите, Родителите, Гаджетата и сексът, Пристрастяването, Самооценката

    Ден 3. ДА ВИЖДАШ Е ПОВЕЧЕ ОТ ДА БЪДЕШ
    (Развитие на мисленето)

    • Как да разширим хоризонтите си на мислене
    • Управление на мислите: подреденост и систематичност
    • Осъзнаване на това как нашите мисли оформят всички области от живота ни
    • Изграждане на умения за пренасяне на опита
    • Свободата
    • Инструменти за мислене и решаване на проблеми

    Ден 4. КАК ДА „ВДИГНА ЛЕВЪЛА“ В КЕФА ОТ ЖИВОТА
    (Управление на емоциите)

    • Осъзнаване и разбиране на собствените емоции
    • Управление на емоционалните ни реакция към хора и ситуации
    • Вярата в себе си и идеите, които имат.
    • Умението да губим или как да приемаме неуспехите достойно
    • Силата на личността – източници
    • Личностна цялост – Мисли – Чувства – Поведение

    Ден 5. КОЕ Е ОТ ИСТИНСКО ЗНАЧЕНИЕ ЗА МЕН
    (Ценности и цели)

    • Осъзнаване на важните неща и тяхното място в живота ни
    • Разбиране за ефекта от решенията ни във времето
    • Умения за поставяне на краткосрочни и дългосрочни цели
    • Как да планираме
    • 6те най-важни решения: Училището, Приятелите, Родителите, Гаджетата и сексът, Пристрастяването, Самооценката

    Ден 6. ПОСТИГАМ ТОВА, КОЕТО ИСКАМ С ТОВА, КОЕТО ИМАМ
    (Самооценката и личната увереност)

    • Умения за боравене с ресурсите
    • Кои са нашите приоритети
    • Лична ефективност: дисциплина, целеустременост и воля
    • Да сложим първите неща първи
    • Зона на комфорта и зона на куража
    • Лидерство във взаимоотношенията


    Ден 7. ПЕЧЕЛЯ – ПЕЧЕЛИШ

    • Разбиране на взаимозависимостта
    • Изграждане на мислене печеля – печелиш
    • Манталитет на изобилието
    • Зачитане на чуждите граници, мнение и интереси
    • Изграждане на умения за отстояване на собствените позиция, права и интереси
    • Средният път – инструмент за реализиране на стратегията Печеля – Печелиш
    • Доверието

    Ден 8. ЖАБАТА СРЕЩА СЛОНА
    (Комуникацията – тя мен или аз нея)

    • Емоционалната интелигентност във взаимодействието с другите
    • Изграждане на умения за разбиране на другите, активно слушане и емпатия
    • Умения за управление на процеса на комуникация – създаване на яснота и даване и получаване на обратна връзка
    • Нашите роли в общуването: Братя / сестри, Родители, Приятели, Учители
      Съученици, Другият пол / гаджето
    • Разбери преди да искаш да бъдеш разбран
    • Асертивност и отношение към конфликтите
    • Техники за решаване на конфликти

    Ден 9. КРЕАТИВНОСТТА – Час по фантазия

    • Да мислим така, че да бъдем креативни дори в ограничаващи условия и трудности
    • Комбинативност и изобретателност
    • Развитие на логическо мислене
    • Намиране и прилагане на творчески подходи за решаване на проблеми
    • Изкуството на умело зададения въпрос
    • Мисловните карти
    • Генериране на идеи на база всичко дотук
    • Езиково творчество

    Ден 10. УЧЕНЕТО

    • Преосмисляне на отношението към ученето
    • Изграждане на умения за по-успешно учене
    • Развиване на възможностите за обработване и усвояване на нова информация
    • Умения за бързо четене и ефективно помнене
    • Мотивацията да учим
    • Учене с мисловни карти
    • Организация на учебния ден – планове за учене
    • Режим работа – почивка

    Ден 11. ПРИКАЗКА БЕЗ КРАЙ
    (Самообновлението и самоорганизирането)

    • Наточете секирата
    • Четирите измерения на личността – балансът: почивка – работа
    • Нещата, за които носим отговорност

    Ден 12. ПРОЕКТ ЗА МЕН

    • Кой съм аз всъщност
    • Визия и мисия
    • Какво искам от живота
    • Как ще го постигна
    • Скритият дар

    Колко струва обучението в Марков колеж?


    Курсът е с продължителност три учебни месеца. Цената на един месец участие е 280 лв. или 840 лв. за целия курс, като не се начислява допълнително ДДС. Сумата се внася преди започването на дадения месец. Плащането може да се осъществява в брой, с карта или по банков път.
    Важно: Предлагаме възможност за разсрочено плащане в рамките на пет календарни месеца.

    Какво е включено в цената за един обучителен месец?


    ● 4 групови срещи с продължителност от по 3 часа всяка – теоретична част, поведенчески игри, дискусии, тестове, практически упражнения, задания за затвърждаване на наученото в процеса на седмицата, допълнителни материали за самообучение;
    ● Всичко, което е необходимо по време на срещите;
    ● Индивидуално менторство от професионален консултант;
    ● Специално подбрани за целите учебни материали, инструменти и упражнения;
    ● Достъп до онлайн платформа с разнообразни материали.

    Ами ако ненадейно поискате да прекъснете обучението?


    В случай, че поради някаква причина вие прецените, че обучението в Марков колеж не е за вашето дете, а сте заплатили повече от един месец, ние ще ви възстановим сумата, заплатена от вас за бъдещ период.

    Как да запишете детето си?


    Ние уважаваме и приветстваме желанието ви да инвестирате в детето си, но държим и то да желае това. Ето защо препоръчваме, преди да вземете окончателното решение, да направите следното:
    1. Регистрирайте се заедно с детето за посещение на отворената ни лекция, предхождаща началото на курса. Така ще имате възможността да се запознаете с водещите, с духа на обучението и да придобиете представа за материята на обучителната програма.
    2. Ако след посещението на отворената лекция и Вие и детето Ви смятате, че Марков колеж е Вашият партньор, заявете място за първия ден от курса.
    3. След него, нека решението да продължи е лично на детето.

     

    Запазете вашите места: